Bibliografia concursuluiDOCUMENTE GENERALE
- Constituţia Republicii Moldova din 29.07.1994 ( Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.1 din 18.08.1994);
- Legea privind accesul la informaţie nr.982 – XIV din 11.05.2000 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 88-90/664 din 28.07.2000
- Legea cu privire la petiţionare nr. 190 din 19.07.1994 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 6-8 din 24.01.03)
- Codul muncii al Republicii Moldova, 2003 Nr. 159-162. Publicat : 29.07.2003 în Monitorul Oficial
- Strategia de dezvoltare a educației pentru anii 2014 – 2020 Educația 2020, aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr. 944 din 14 noiembrie 2014
- Codul educației al Republicii Moldova nr. 152 din 17 iulie 2014 Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 319-324 din 24 octombrie 2015, www.justice.md
MANAGEMENTUL INSTITUȚIILOR
- Regulamentul – tip al instituției de învățămînt secundar general, aprobat prin ordinul nr. 547 din 13 august 2007.
- Regulamentul instituției de învățămînt preșcolar, aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr. 04 din 04 ianuarie 2011
- Regulamentul privind evaluarea rezultatelor învățării, promovarea, absolvirea și transferul elevilor în învățămîntul primar, gimnazial și liceal, aprobate prin ordinul Ministerului Educației nr. 718 din 24 iulie 2012
- Regulamentul de atestare a cadrelor didactice, aprobate prin ordinul Ministerului Educației nr. 336 din 03.05.2013
· Standardele de calitate pentru instituțiile de învățămînt primar și secundar general din perspectivele școliiprietenoase copilului, aprobate prin ordinul Ministerului Educației nr. 970 din 11 octombrie 2013
- Regulamentul de organizare și funcționare a claselor și grupelor cu regim prelungit, aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr. 798 din 11 iulie 2014
- Regulamentul de admitere în învățămîntul liceal, aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr. 799 din 11 iulie 2014.
- Regulamentul – cadru de organizare și funcționare a consiliului de administrație din unitățile de învățămînt general, aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr. 77 din 20 februarie 2015
- Instrucțiunea de organizare a învățămîntului la domiciliu, aprobată prin ordinul Ministerului Educației nr. 98 din 26 februarie 2015.
- Metodologia de înscriere a copiilor în clasa I, aprobată prin ordinul Ministerului Educației nr. 202 din 19 aprilie 2015.
- Instrucțiunea și Planul de acțiuni privind prevenirea și combaterea abandonului școlar și absenteismului școlar în învățămîntul general, aprobate prin ordinul Ministerului Educației nr. 559 din 12 iunie 2015.
- PLANUL – cadru pentru învățămîntul primar, gimnazial și liceal, anul de studii 2015 – 2016.
PREVENIREA ȘI COMBATEREA VIOLENȚEI
- Convenţia ONU cu privire la protecţia drepturilor copilului din 20.11.89
- Procedura de organizare instituțională și de intervenție a lucrătorilor instituțiilor de învățămînt în cazurile de abuz, neglijare, exploatare, trafic al copilului, aprobată prin ordinul Ministerului Educației nr. 77 din 22 februarie 2013
- Legea nr. 140 din 14.06.2013 privind protecția specială a copiilor în situații de risc și a copiilor separați de părinți
FINANȚARE
- Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 381 din 13.04.2006 „Cu privire la condiţiile de salarizare a personalului din unităţile bugetare”
· Hotărîrea Guvernului nr. 868 din 08 octombrie 2014 privind finanțarea în bază de cost per elev a instituțiilorde învățămînt primar și secundar general din subordinea autorităților publice locale de nivelul al doilea.
Primăria Măgdăceşti Raionul Criuleni anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de contabil şef în cadrul primăriei.
Cerinţe generale faţă de candidaţi :
1.Cetăţean al Republicii Moldova ,
2.Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse,
3.Posedarea calculatorului (WORD,EXEL,SIA privind ţinerea evidenţei contabile şi planuficării în sistemul bugetar, Internet),
4. Experienţa în domeniul respectiv este o prioritate
5.Fără antecedente penale
6. Apt de muncă,din punct de vedere medical
7. Aptitudini de organizare, de elaborare a documentelor, de analiză şi sinteză, de comunicare , de planificare şi implimentare a activităţilor şi deciziilor în domeniu(organizarea, coordonarea, monitorizarea, evaluare şi control ),
8. Atitudini:respect faţă de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparţialitate,disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă.
Cerinţe speciale :
-studii superioare în domeniul contabilităţii,finanţelor, economic;
-competenţe manageriale de administrare şi gestionare a resurselor financiare; resurselor materiale;
-cunoştinţa legislaţiei în vigoare în domeniu;
Candidaţii vor prezenta următoarele acte :
-CV;
-formularul de participare ;
-originalul/copia buletinului de identitate ;
-originalul/copia, diplomei de studii superioare ;
-originalul/copia carnetului de muncă ;
-certificatul medical ;
-cazierul judiciar ;
Actele se prezintă în termen de la 16 ianuarie 2017 pînă la 10 februarie 2017 pe adresa -satul Măgdăceşti ,str. Mihai Eminescu nr.14.
Pentru relaţii suplimentare
tel.024834236;024834238;
Candidaţii la concurs vor susţine o probă scrisă şi interviu.
Bibliofrafia :
-Legea nr. 158 din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public ;
-Legea contabilităţii nr.113-113-XVI din 27.04.2007
-Legea privind sistemul bugetar şi procesul bugetar, nr.847-XII din 24.05.1996;
-Legea privind finanţele publice locale nr. 397 din 16.10.2003;
Instrucţiunea cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile publice, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 93 din 19.07.2010”