În conformitate cu art. 16 p.1 p .5 din Legea privind administraţia publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006 dispoziția nr. 46A/B din 07 decembrie 2017 la
14 decembrie 2017 ora 18.00 în incinta Cantinei Sociale din s.Măgdăcești se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului sătesc Măgdăceşti
ORDINEA DE ZI
- Cu privire la corelarea bugetului satului Măgdăcești aprobat pentru anul 2017
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire la stabilirea cotelor concrete pentru impozitul funciar şi impozitul pe bunurile imobiliare
- Raportor: Olga MUNTEAN , specialist
- Cu privire la aprobarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2018
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire aprobarea bugetului satului Măgdăceşti pentru anul 2018
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire la acordarea ajutorului material cetăţenilor.
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire la organizarea şi desfăşurarea procesului de evaluare anuală a performanţelor profesionale ale secretarului Consiliului sătesc Măgdăceşti
- Raportor: Svetlana BÎTLAN, secretarul Consiliului
- Cu privire la aprobarea beneficiarilor de serviciul cantinei sociale
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire la acordarea premiilor
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire la aprobarea componenţei punctului de conducere a primăriei Măgdăceşti
- Raportor: Svetlana BÎTLAN, secretarul Consiliului
- Cu privire la expunerea la licitaţie publică cu strigare
- Raportor: Liuba COJOCARU, primar
- Cu privire la formarea bunurilor imobile
- Raportor: Feodosie SOLOTCHI, specialist