„Primăria Măgdăceşti Raionul Criuleni anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de contabil-șef în cadrul primăriei
Cerințe generale față de candidați:
- Cetățean al Republicii Moldova.
- Cunoașterea limbii de stat și a limbii ruse.
- Posedarea calculatorului (WORD, EXCEL, SIA privind ținerea evidenței contabile și planificării în sistemul bugetar, Internet).
- Experiența în domeniul respectiv este o prioritate.
- Fără antecedente penale.
- Apt de muncă, din punct de vedere medical.
- Aptitudini: de organizare, de elaborare a documentelor, de analiză și sinteză, de comunicare, de planificare și implementare a activităților și deciziilor în domeniu (organizarea, coordonarea, monitorizarea, evaluare și control).
- Atitudini: respect față de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine, imparțialitate, disciplină, tendință de perfecționare profesională continuă.
Cerințe speciale:
- studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor, economic;
- competente manageriale de administrare și gestionare a resurselor financiare; resurselor materiale;
- cunoașterea legislației în vigoare în domeniu.
[read more=’detalii’ less=’inchide’]
Candidații vor prezenta următoarele acte:
- CV;
- formularul de participare;
- originalul/copia buletinului de identitate;
- originalul/copia, diplomei de studii superioare;
- originalul/copia carnetului de muncă;
- certificatul medical;
- cazierul judiciar;
Actele pot fi depuse în termenul de la 01 februarie 2018 până la 6 martie 2018 pe adresa: Primăria satului Măgdăceşti, str. Mihai Eminescu nr.14.
Pentru relații suplimentare
tel. 024834236; 024834238;
Candidații la concurs vor susține o probă scrisă și interviu.
Bibliografie:
- Legea nr. 158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
- Legea contabilității nr.113-113-XVI din 27.04.2007;
- Legea privind sistemul bugetar și procesul bugetar, nr.847-XII din 24.05.1996;
- Legea privind finanțele publice locale nr. 397 din 16.10.2003;
- Instrucțiunea cu privire la evidența contabilă în instituțiile publice, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 93 din 19.07.2010”
[/read]