DISPOZIȚIE
Nr.11 din 15 martie 2021
În conformitate cu art.16 alin (3)(5) din Legea privind administrația publică locală nr.436-XVI din 28.12.2006
DISPUN:
- Se convoacă ședința ordinară a Consiliului sătesc Măgdăceşti pentru ziua de 26 martie 2021, ora 11.00, în incinta Cantinei Sociale Măgdăcești, cu respectarea cerințelor epidemiologice (asigurarea cu dezinfectant, măști de protecție și respectarea distanței sociale)
- Se propune ordinea de zi cu înaintarea în cadrul ședinței a următoarelor proiecte de decizii:
2.1 Cu privire înregistrarea video și plasarea în spațiul public a ședințelor Consiliului sătesc Măgdăcești.
Raportor: Liuba COJOCARU, primar
Avizare :
- comisia economie, buget și finanțe
- comisia pentru reglementarea proprietății funciare și supravegherea în construcții
- comisia educație ,sănătate,protecție socială,activități social-culturale
2.2 Cu privire la examinarea raportului anual privind execuția bugetului satului Măgdăcești pentru anul 2020
Raportori : Liuba COJOCARU, primar
Cezara Boaghie, contabil șef
Avizare : comisia economie ,buget și finanțe
2.3 Cu privire la participarea Consiliului sătesc Măgdăcești la proiectul „Promovarea soluțiilor de reducere a riscurilor climatice și dezastrelor în sectorul protecției civile pentru o reziliență rurală sporită”
Raportor: Liuba COJOCARU, primar
Avizare : comisia economie ,buget și finanțe
2.4 Cu privire la aprobarea beneficiarilor de serviciul cantinei sociale
Raportori: Liuba COJOCARU, primar
Natalia AURICA, asistent social
Avizare :
- comisia economie ,buget și finanțe
- comisia educație, sănătate, protecție socială, activități social-culturale
2.5 Cu privire la rectificarea bugetului satului Măgdăceşti aprobat pentru anul 2021
Raportor: Liuba COJOCARU, primar
Avizare : comisia economie, buget și finanțe
2.6 Cu privire la înființarea instituției preșcolare creșă-grădiniță
Raportor: Liuba COJOCARU, primar
Avizare : comisia economie, buget și finanțe
2.7 Cu privire la modificarea anexei nr. 1 la decizia consiliului sătesc Măgdăcești nr.08/2 din 11.12.2020
Raportor: Olga MUNTEAN , specialist în percepere fiscală
Avizare : comisia economie ,buget și finanțe
2.8 Cu privire la aprobarea Statutului Întreprinderii Municipale Apă- Canal Măgdăceşti
Raportor: Andrei DRAGOMAN, administrator ÎM ”Apă- Canal Măgdăcești”
Avizare :comisia economie, buget și finanțe
2.9 Cu privire la aprobarea actelor normative aferente activității Întreprinderii Municipale Apă-Canal Măgdăcești
Raportor: Andrei DRAGOMAN, administrator ÎM ”Apă- Canal Măgdăcești”
Avizare :comisia economie, buget și finanțe
2.10 Cu privire la acordarea ajutorului material cetățenilor.
Raportor: Liuba COJOCARU, primar
Avizare : comisia economie, buget și finanțe
2.11 Examinarea Raportului anual privind asigurarea transparenței procesului decizional ale APL Măgdăcești pentru anul 2020.
Raportor: Svetlana BÎTLAN , secretarul Consiliului
Avizare :
- comisia economie, buget și finanțe
- comisia educație ,sănătate,protecție socială,activități social-culturale
2.12 Cu privire la examinarea cererii SRL ”EUROLEX”
Raportor: Feodosie SOLOTCHI
Avizare :comisia pentru reglementarea proprietății funciare și supravegherea în construcții
2.13 Cu privire la examinarea cererii privind aprobarea planului geometric al terenului
Raportor: Feodosie SOLOTCHI, specialist în reglementarea regimului funciar
Avizare : comisia pentru reglementarea proprietății funciare și supravegherea în construcții
2.14 Cu privire la examinarea cererii privind aprobarea planului geometric al terenului
Raportor: Feodosie SOLOTCHI, specialist în reglementarea regimului funciar
Avizare : comisia pentru reglementarea proprietății funciare și supravegherea în construcții
2.15 Cu privire la examinarea cererii privind aprobarea planului geometric al terenului
Raportor: Feodosie SOLOTCHI
Avizare : comisia pentru reglementarea proprietății funciare și supravegherea în construcții
2.16 Cu privire la modificarea schemei de încadrare a personalului
ÎM ” Apă -Canal Măgdăcești ”
Raportor: Andrei DRAGOMAN, administrator ÎM ”Apă- Canal Măgdăcești”
Avizare :comisia economie, buget și finanțe
3. Prezenta dispoziție intră în vigoare la data includerii în Registrul de stat a actelor locale.
Primar
Liuba COJOCARU