Primăria Măgdăcești inițiază începând cu data de 08.08.2023 consultarea publică a proiectelor de decizii
- Cu privire la aprobarea tarifelor pentru furnizarea/prestarea serviciilor publice de alimentare cu apă,de canalizare și epurare a apelor uzate de către ÎM ,,Apă-Canal Măgdăcești”. Raportor: Andrei DRAGOMAN , administrator ÎM ”Apă- Canal Măgdăcești”
- Cu privire la aprobarea ”Regulamentului cu privire la stabilirea îndemnizației lunare pentru personalul din cadrul Aparatului Primăriei Măgdăcești”
Raportori : Liuba COJOCARU , primarul satului Măgdăcești
Cezara Boaghie , contabil șef
3. Cu privire la examinarea cererii
Raportor: Feodosie SOLOTCHI, specialist în reglementarea proprietății funciare
4. Cu privire la completarea deciziei nr.05/2 din 09.12.2022
”Cu privire la aprobarea și punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2023”
Raportori: Liuba COJOCARU , primarul satului Măgdăcești
Cezara Boaghie ,contabil șef
5. Cu privire la inițierea procedurii de formare prin separare a bunului imobil proprietate UAT Măgdăcești
Raportor: Feodosie SOLOTCHI, specialist în reglementarea proprietății funciare
6.Cu privire la formarea prin separare a bunului imobil proprietate UAT Măgdăcești
Raportor: Feodosie SOLOTCHI, specialist în reglementarea proprietății funciare
Recomandările pe marginea proiectelor de decizii supuse consultării publice pot fi expediate până la data de 27.08.2023 la adresa, strada Mihai Eminescu nr. 14 s.Măgdăcești sau pe adresa electronică primagdacesti@gmail.com.
Proiectele de decizii , notele informative și alte materiale sunt disponibile pe pagina web oficială magdacesti.md la compartimentul ”Transparența decizională”, secțiunea ”Consultări publice”
Pentru data de 28.08.2023, ora 16.00, în Cantina Socială va avea loc o ședință privind dezbaterea proiectelor de decizii și examinarea recomandărilor.
Secretarul Consiliului sătesc Măgdăcești
Svetlana BÎTLAN
Tel 024834238